Word sjabloon

25 juli 2018

Posted in ICT en Techniek

“Maak een Word sjabloon met behulp van iwriter.nl. De tool iWriter is een handige manier om standaarddocumenten op te stellen. Het voordeel van een Office sjabloon is dat indelingen van word-documenten altijd hetzelfde zijn en niet meer opnieuw ingesteld hoeven te worden. Dit voorkomt dat er toch verschillende uitvoeringen aangemaakt en verstuurd worden. Hoewel je dit ook heel eenvoudig kan maken in word, gaat het gebruik van de iWriter gepaard met vele voordelen. Een van de voordelen is dat je zelf niet te veel tijd besteedt aan het maken van een Word sjabloon. Dit wordt allemaal uit handen genomen door de iWriter. Om hier efficiënt gebruik van te maken, kan je een account aanmaken in de tool. In dit account voeg je de gegevens toe van bijvoorbeeld de huisstijl, de logo’s en andere gegevens zoals adresgegevens en telefoonnummers. Waar je ze in een Word-document zelf moet toevoegen en op een plek moet zetten, wordt dit voor een Office sjabloon in iWriter bij ieder nieuw document opnieuw gedaan. Hier ervaar je al de eerste tijdsbesparing voor een Word sjabloon, waarmee vervolgens alle documenten een gezamenlijke uitstraling krijgen. Voor organisaties is het ideaal om gebruik te maken, zeker als het gebruik van een Office sjabloon regelmatig voorkomt. Bekijk daarom de mogelijkheden van iWriter voor jouw organisatie.

Office sjabloon voor eenheid

Voor de herkenbaarheid van een Office sjabloon is iWriter zeer behulpzaam. Zeker om de huisstijl zoveel mogelijk doorgevoerd te hebben binnen een organisatie. Wanneer er wijzigingen plaatsvinden in een huisstijl, dan kost het tijd om alle documenten aan te passen aan ieder Office sjabloon. Een Word sjabloon kan voor meerdere documenten gebruikt worden, denk aan:

  • Brieven
  • Contracten
  • Offertes
  • Presentatie-documenten
  • Rapportages

Dit is nog maar een algemene selectie van documenten die voorzien worden van een Word sjabloon. Daarnaast kunnen bedrijven ook specifieke documenten hebben. Nog mooier is deze ook te voorzien van de huisstijl en logo. Dankzij iWriter heb je binnen een paar tellen een Office sjabloon gereed voor alle soorten documenten. Je zal merken dat het gebruik van de iWriter weinig tijd kost. Wanneer deze tool door een gehele organisatie gebruikt wordt, dan heb je meer zekerheid dat jouw huisstijl ook doorgevoerd wordt in alle documenten met een Word sjabloon. De medewerkers zullen er minder moeite mee hebben om het Word sjabloon te verwerken in alle documenten. Daarom is iWriter een uitstekende tool om de huisstijl toe te passen, zodat jouw bedrijf herkend wordt door de eenheid in alle materialen dankzij een eenvoudig Office sjabloon.

Office 365 templates

De iWriter is helemaal te gebruiken voor een Word sjabloon met Microsoft Office 365. Een ander voordeel hiervan is dat het Office sjabloon bereikbaar is via de cloud. Waar je ook bent, overal zijn de documenten te maken in de huisstijl. Zelfs als je geen internetverbinding hebt, kan je nog gebruik maken van een mooi Word sjabloon door de offline beschikbaarheid. Inmiddels heeft iWriter zijn dienst bewezen voor meerdere bedrijven. Al ruim 150.000 gebruikers hebben deze tool gebruikt voor diverse office documenten. Naast een Word sjabloon heeft iWriter ook een Office sjabloon voor Outlook, PowerPoint en Excel. Dit zijn over het algemeen veelgebruikt office programma’s. Je zal merken dat het toevoegen van de iWriter in deze programma’s zoveel prettiger werken is voor de gebruikers. Mocht je meer willen weten over deze tool, lees alles dan na op de website iwriter.nl. Naast informatie kan je ook demo’s bekijken van de tool en indien nodig meer informatie aanvragen of je aanmelden voor de nieuwsbrief. Je zal direct merken dat de specialisten van iWriter jouw officemanagement op meerdere manieren efficiënter kunnen maken. Kom er gauw achter wat zij nog meer voor jou kunnen betekenen.”

Lees meer…

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn