Ontlast door ons administratiekantoor in Utrecht

27 november 2018

Posted in Bedrijven en Bedrijfsleven

Als ondernemer wilt u zich het liefst niet bezighouden met de administratie van het bedrijf. De tijd die u daar aan kwijt bent, besteedt u liever aan zaken die er echt toe doen om het bedrijf draaiende houden. Echter is de boekhouding en administratie belangrijk voor u en uw medewerkers. Wij van Boekjewinst, uw administratiekantoor in Utrecht,zorgen ervoor dat u geheel ontlast wordt van alle administratieve en fiscale verplichtingen. Met ons administratiekantoor in Utrecht kunt u er daarom op rekenen dat u weer alle tijd heeft om op de werkvloer alles te regelen. Ons administratiekantoor in Utrecht kan verschillende dingen voor u betekenen. Hierover vertellen wij u graag meer.

Scherpe tarieven bij ons administratiekantoor in Utrecht

Ons administratiekantoor in Utrecht verwerkt niet alleen de administratie van het lopende jaar, maar ook de administratie van de voorgaande jaren. Daarom ontstaat er altijd een goed beeld van de financiƫle situatie van uw bedrijf. Voordat ons administratiekantoor in Utrecht met u in zee gaat, is er altijd een gratis intakegesprek. Hier maken wij kennis met een kop koffie en bespreken de mogelijkheden. Hierin komen alle knelpunten naar voren en kunnen we uw behoeften op een rijtje zetten. Wij kunnen dan ook al een indicatie geven welk vast maandtarief bij uw onderneming past. Na dit gesprek ontvangt u een offerte van ons administratiekantoor in Utrecht. Daarin staat niet alleen uw vast maandtarief, maar ook onze dienstverlening. Zo weet u gelijk waar u aan toe bent. Gaat u met onze offerte akkoord, dan levert u alle facturen, bonnen en bankafschriften aan per mail, post of direct via een foto in onze app. Daarnaast mag u ze ook altijd langsbrengen. Ons administratiekantoor in Utrecht gaan dan gelijk aan de slag om uw administratie te verwerken. Hierbij houden wij altijd rekening met alle belastingvoordelen waar u voor in aanmerking komt. Wij controleren uw administratie en zullen periodiek de aangiften indienen die voor u van toepassing zijn. Na de afronding van het boekjaar gaan wij een evaluatiegesprek aan, waarin we de resultaten van uw onderneming met u bespreken. Uiteindelijk dienen wij waar nodig een suppletieaangifte Omzetbelasting in en de Inkomstenbelasting. Deze bestaat deels uit de winstaangifte en deels uit de particuliere aangifte. De aangifte van uw partner verzorgen wij gratis. Heeft u nog administratie van voorgaande jaren liggen, dan kunnen wij die tegen een scherpe vaste prijs voor u verwerken en zorgen wij voor de communicatie met de belastingdienst. Wilt u liever hulp bij andere zaken dan alleen de administratie? Dan kunt u terecht voor:

  • Expat tax rates
  • Hulp bij het beginnen van een administratiekantoor, BV, holding of stichting

Met Boekjewinst.nl profiteert u van winst

Zoals u ziet kan Boekjewinst.nl veel voor u betekenen. Door onze ervaring en gedrevenheid staat de klant altijd centraal en zorgen wij ervoor dat de belastingaangifte in uw voordeel valt. Wij gaan altijd voor de ultieme samenwerking tussen klant en boekhouder. Door onze werkervaring zijn wij in staat om ervoor te zorgen dat u geheel ontlast wordt van alle administratieve, fiscale verplichtingen en werkzaamheden. U kunt uw gehele administratie online bij ons aanleveren, waardoor het allemaal gemakkelijk en snel gaat. Dit bespaart u een hoop tijd! Wilt u meer weten over onze diensten of wat wij voor u kunnen betekenen, neem dan contact met ons op middels de contactgegevens die vermeld staan op boekjewinst.nl. U kunt ook vragen of wij u terug kunnen bellen door uw gegevens achter te laten op onze website. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak te maken.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn