Redenen om contact te leggen met de klantenservice ING zakelijk

2 augustus 2016

Posted in Bedrijven en Bedrijfsleven

telefoonklantenservice - Klantenservice ing zakelijkWilt u contact leggen met de klantenservice van ING zakelijk, dan heeft u daar zonder twijfel een goede reden voor. Het is goed om te weten welk telefoonnummer u het beste kunt gebruiken om contact op te kunnen nemen met de klantenservice van ING zakelijk. Wilt u contact opnemen met de klantenservice van ING zakelijk, dan kunt u hier terecht als:

  • Starter
  • Zelfstandige ondernemer
  • Midden en kleinbedrijf
  • Vereniging en stichting

Behalve dat u met de klantenservice kunt bellen, kunt u ook op de website al veel informatie vinden. Bekijk dus eerst eens de website om te zien of u hier al kunt vinden wat u zoekt.

Een zeer goede ervaring met de klantenservice ING zakelijk

Ik ben al jarenlang bij dezelfde bank. Toen ik nog maar een baby was openden mijn ouders bij de ING mijn eerste rekening. Toen ik groter werd vond ik het maar al te stoer om bankafschriften te krijgen die geadresseerd waren aan mij als mevrouw. Ik voelde me dan eventjes volwassen en belangrijk. Vandaag de dag zit ik nog steeds bij de ING. Het bevalt me bijzonder goed. De eerste jaren werkte ik veel met overschrijvingskaarten, maar dat hoeft vandaag de dag natuurlijk niet meer. In die tijd ontving ik gelukkig ook nog niet zoveel facturen, omdat ik nog thuis woonde. Met dat ik op mezelf ben gaan wonen, ben ik gaan internetbankieren. Dat doe ik natuurlijk vandaag de dag nog steeds. Ik heb ook een rekening bij een andere bank lopen, maar dat bevalt me een stuk minder goed. Ik vind het enorm onhandig werken om met een kastje te moeten werken in plaats van met een TAN-code. Daarbij vind ik het een onoverzichtelijk gebeuren wanneer ik in wil loggen in mijn eigen omgeving. Meestal ben ik minstens 10 minuten bezig om in te loggen en het te laten lukken. Daarna irriteer ik me mateloos aan het gebrek aan overzicht dat ik vervolgens heb. Dat is gelukkig bij de ING heel anders. De online omgeving is hier ideaal, wat mij betreft. Het inloggen is zo gepiept en binnen een paar seconden weet ik alles wat ik weten wil. Zeker nu fulltime zelfstandig ondernemer ben, bevallen me de diensten van de ING meer dan goed. Er zal dan ook veel voor nodig moeten zijn om me te doen laten overstappen. Een tijd terug belde ik met de klantenservice van ING zakelijk. Ik belde met de klantenservice van ING zakelijk, omdat ik zag dat er binnen een paar dagen tijd een fiks bedrag afgeschreven zou gaan worden die ik niet kon plaatsen. Het bleek om een creditcard te gaan, maar ik was niet eens in het bezit van een creditcard en had nog nooit eerder een creditcard in mijn bezit gehad. Ik vond het een vreemd gebeuren. Daarom belde ik dus met de klantenservice van ING zakelijk, in de hoop dat ze me hiermee zouden kunnen helpen. Ik werd door een medewerkster van de klantenservice van ING zakelijk heel vriendelijk te woord gestaan. Ik hoopte dat ik goed geholpen zou kunnen worden door de klantenservice van ING zakelijk. Dat was gelukkig ook het geval.

Een grote opluchting

Onmiddellijk zocht ze het voor me uit en constateerde dat de afschrijving die binnenkort zou plaats vinden, totaal niet terecht was. Het bleek dat er een foutje was gemaakt met het rekeningnummer, wat overigens de fout was van de creditcardaanbieder. Ze zouden deze hierop wijzen en de mevrouw zorgde er gelijk voor dat de afschrijving niet plaats zou kunnen gaan vinden. Wat een opluchting! Gelukkig zag ik het op tijd en greep de klantenservice op tijd en succesvol in.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn