Bel de klantenservice van NS

6 juli 2017

Posted in Helpdesk en Servicedesk

Dagelijks zijn er honderden tot duizenden mensen die gebruik maken van de trein. Om naar en van het werk te komen of misschien heb jij wel een leuk uitje op de planning staan. Inmiddels is het voor iedereen bekend dat je gebruikt maakt van de OV-chipkaart en daar kun je al je NS-producten opzetten. In de automaten kun je eenvoudig je saldo opladen op de kaart. Wil jij echter een NS abonnement afsluiten? Dan doe je dit bij de NS zelf. Je kunt dit doen op de website, maar het is soms een stuk makkelijker om dit over de telefoon met een medewerker van de klantenservice van NS te doen. Zij weten tenslotte precies wat je nodig zult hebben en zij kunnen je dan helpen met het plaatsen van de bestelling. Wil jij dit proces zo snel mogelijk laten verlopen? Kom dan eerst naar de website van De Klantenservice.nl. Hier vind je alle informatie die je nodig hebt om de klantenservice van de NS zo makkelijk en snel mogelijk te gebruiken.

  • Telefoonnummer
  • Tijden
  • Keuzemenu

Op de website van De Klantenservice.nl kun je niet alleen terecht voor het vinden van het telefoonnummer van de klantenservice van NS. Je vindt hier ook de openingstijden waarin je de klantenservice van NS kunt bereiken en je krijgt ook meteen het hele keuzemenu te zien!

Snel de klantenservice van NS aan de lijn

Niets is zo vervelend als lang moeten wachten totdat je een medewerker van een klantenservice aan de lijn hebt. Bij de NS helpen ze klanten met uiteenlopende soorten dingen. Van vragen over in en uitchecken (en het vergeten ervan) tot vragen over abonnementen. Het is dan ook niet gek dat ze hiervoor een keuzemenu hebben ingesteld. Zo krijg je de medewerker van de klantenservice van NS aan de lijn die jou het beste kan helpen. Als jij geen zin hebt om het hele keuzemenu af te luisteren dan is dat niet langer nodig met de informatie op de website van De Klantenservice.nl. Hier staat duidelijk op een rijtje welke keuzes je voor welke situaties moet maken. En niet alleen voor de informatie van de klantenservice van NS kun je hier terecht. Van de meest uiteenlopende klantenservices van Nederlandse bedrijven vind je hier deze informatie. Het is dus zeker een website om op te slaan en vaker naar terug te keren!

Sneller geholpen met de juiste informatie

Het bellen van een klantenservice wordt door veel mensen niet als de leukste activiteit gezien, maar het hoeft helemaal niet zo erg te zijn. De klantenservice van NS heb je snel aan de lijn met de informatie op de website van De Klantenservice. Uiteraard staan zij voor je klaar om je te helpen met wat voor soort probleem je ook hebt. Zo vergeten nog steeds veel mensen om uit te checken. Op sommige station zijn de uitcheckpunten nu eenmaal duidelijker in het zicht dan op andere. Een foutje zit dus in een klein hoekje, zeker als je haast hebt. Je wilt uiteraard niet teveel betalen voor de rit die je gemaakt hebt. Neem daarom contact op met de klantenservice van NS met de informatie op de bovenstaande website. Zij zullen je dan helpen met de stappen die je zult moeten ondernemen om het geld weer terug te krijgen. Zorg er uiteraard voor dat het niet te vaak gebeurt! Heb je juist een vraag over het afsluiten van een abonnement? Kies dan de juiste stappen in het keuzemenu hiervoor en je krijgt daarvoor de juiste medewerker aan de lijn. Bekijk de informatie vandaag nog.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn