Aan de slag met VOIP

27 september 2016

Posted in ICT en Techniek

voicedata - VoipAls bedrijf wil je natuurlijk goed bereikbaar zijn voor je klanten. Dit levert je vaak extra verkopen op en welk bedrijf wil dat nu niet? Veel bedrijven onderschatten de kracht van een goede bereikbaarheid. Als klanten een bepaalde vraag hebben en ze kunnen je bedrijf niet bereiken, dan kunnen ze makkelijk naar je concurrent overstappen en dat betekent dus dat je in feite geld verliest. Zorg dus altijd dat de basisonderdelen van je bedrijf goed op orde zijn en dat begint met een goede telefooncentrale. Door aan de slag te gaan met VOIP van Voicedata ben je ervan verzekerd dat alles verloopt zoals jij dat wilt. Ze hebben drie verschillende onderdelen die ze je kunnen aanbieden:

  • Standaard telefooncentralefunctionaliteiten
  • Gratis extra functionaliteiten
  • Additionele functionaliteiten

Onder de standaard functionaliteiten vallen bijvoorbeeld de mogelijkheid om door te verbinden en door te schakelen, je kunt gebruik maken van belgroepen, voicemail en een telefoonboek. Daarnaast krijg je hierbinnen de mogelijkheid om een welkomstboodschap in te stellen en kun je aan de slag met tijdsconfiguratie. Met deze functionaliteiten kom je dus al een heel eind. Heb je een groter bedrijf of wil je graag meer opties? Dan is het zeker aan te raden om een kijkje te nemen binnen de gratis extra functionaliteiten van VOIP.

Meer keuze met VOIP

Als jouw bedrijf werkt met meerdere afdelingen of je wilt graag een goed inzicht hebben in je belstatistieken? Dan zijn de extra functionaliteiten iets voor jou. Deze kun je gratis toevoegen bij jouw VOIP. Hieronder vallen onder andere het gebruik maken van een wachtrij, keuzemenu en snelkiesnummers. Ook de uitgebreide belstatistieken en online beheer kun je gratis toevoegen aan je VOIP functionaliteiten waar jij gebruik van wilt maken. Wil jij ook de mogelijkheid om gesprekken op te nemen, software te koppelen via XML, een bel-me-nu-knop op je website en bellen vanuit Outlook of een van de populaire internetbrowsers? Dan kan dat met VOIP, maar hier betaal je een klein extra bedrag per maand voor. Dit komt door de opslagruimte die deze functionaliteiten in beslag nemen. Het kan voor sommige bedrijven echter zeker de moeite waard zijn om hier gebruik van te maken en de paar extra euro te betalen. Je kunt al gebruik maken van VOIP voor slechts € 8,- per maand. Met deze dienst van Voicedata ben je als bedrijf helemaal voorzien op het gebied van je telefooncentrale. Je hebt hier dus geen omkijken meer naar en je hebt alles overzichtelijk op een rijtje. Dat is voor ieder bedrijf prettig.

VOIP, de moderne en meest complete telefooncentrale

Met VOIP ben je verzekerd van lage kosten per gebruiker en daarnaast kun je dus gebruik maken van de moderne en meest complete telefooncentrale. Het is betrouwbaar en flexibel. Iedereen kan de standaard functionaliteiten gebruiken en de exta en additionele functionaliteiten zijn in een handomdraai toe te voegen. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is je online beheer te bekijken of contact op te nemen met Voicedata. Dit doe je natuurlijk ook als je vragen hebt over deze dienst. Zij vertellen je graag meer over de mogelijkheden van VOIP en hoe jij dit binnen jouw bedrijf het beste kunt gebruiken. Het is niet locatiegebonden. Werken jullie niet met vaste werkplekken? Dan is dat dus geen enkel probleem. Je kunt zeer eenvoudig gebruik maken van deze telefooncentrale. Daarnaast zorgt Voicedata ervoor dat de centrale meegroeit met jouw bedrijf zonder dat er hiervoor extra investeringen nodig zijn. Je blijft dus het vaste bedrag per maand betalen zonder dat hier achteraf verrassingen bij komen kijken.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn